piątek, 20 stycznia 2012

2012 ruszył pełną parą

No i 2012 już się rozpędził ;)

Mamy za sobą pierwsze fajne, śniegowe spacery z dzieciakami :) Nareszcie biało tej zimy! Choć odwilż niestety przyszła zanim się nacieszyłam śniegiem :(

Ruch w chustowym świecie powoli się zaczyna, dzwonią ludzie, umawiają się na konsultacje, jakoś odżyli po nowym roku :)
Coraz więcej osób CHCE nosić, co mnie niezmiernie cieszy.

Ja tymczasem w ramach popularyzacji jednego z lepszych nosideł moim zdaniem - Boby - puściłam ją na testy. Narazie się podoba, zobaczymy jak reszta testujących do niej podejdzie.

Stara Boba znalazła nowy dom. U kapitalnej dziewczyny, mamy bliźniaków, Kingi :) Mam nadzieję, że ułatwi im życie, umożliwi jej długie spacery z dzieciakami i bez wózka. Mam też ogromną nadzieję, że Kinga z dzieciakami będą się odpowiednio z Bobą obchodzić, bo kochałam to nosidło strrrrrasznie :)
Postaram się poprosić Kingę o jakieś fajne zdjęcia z Bobą, które będę mogła tu zamieścić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz