czwartek, 15 grudnia 2011

A może by tak wypożyczalnię?

Tak się zaczęłam zastanawiać...
Mam kilka chust do noszenia dzieci. 3 elastyki, 6 tkanych, i kieszonkę i 1 kółkową... Mam 3 nosidła ergo (jeszcze 4, ale jedno niedługo idzie do nowego domku). Przecież nie ma ani chwili, kiedy korzystałabym z wszystkich... Może je wypożyczać? Za kaucją, zwrotną, za jakieś sensowne pieniądze? Może trochę kasy dodatkowej by wpadło.
Z wypożyczalni można też zrobić kategorię w sklepie... hmmmm....

Tak tylko myślę...
Mam 2 trzykolorowe Elleville w różnych rozmiarach,
Tkaną pasiastą Nati
Tkanego bawełnianego LennyLamba (chcę sprzedać)
Tkanego bambusowego LennyLamba
Tkanego Didymosa Nino...

Mam elastyki:
Polekonta (ale ten jest nie do końca mój)
Tula
Planuję wyciągnąć też z magazynu CalinBleu i puścić na testy. Potem będzie moje :)

Nosidełka:
Boba G3
Boba Classic G2 (idzie do nowego domu niedługo)
AngelPack
Tula

i dwie proste chusty:
Kółkową Ellaroo
Kieszonkę Chusty.pl

Ma to sens czy nie bardzo?

Jutro zrobię stosik i sfocę chusty :) (bambusik LennyLamba jest obecnie wypożyczony przez pewną A.M. i jej małego Julka. A.M. sama się upomina, że chce go oddać, ale absolutnie nie może się wybrać do Warszawy :) Jak jej zabiorę chustę kurierem to napewno nie przyjedzie, więc muszę ją trochę przetrzymać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz